Greece GRC  

rss

  • rss
Home, Εταιρικό, Νέα - Home Εταιρικό
Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων Πωλήσεων Amway 2016

2017.02.10 - 

Η Amway αναφέρει πωλήσεις ύψους 8,8 δις δολαρίων ΗΠΑ κατά το 2016 

Η Amway ανακοίνωσε πωλήσεις ύψους 8,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το έτος που έληξε στις 31 του Δεκεμβρίου του 2016, με μια μείωση 7 % σε σύγκριση με το έτος 2015. Η άμεση πώληση είχε αύξηση σε 7 από τις κορυφαίες 10 αγορές της, αλλά διαπίστωσε «ελάφρυνση» στις συνθήκες αγοράς στην Κίνα.

«Η Amway τα πήγε καλά το 2016, παγκοσμίως», δήλωσε ο πρόεδρος της Amway Steve Van Andel. «Υπήρχε αύξηση των πωλήσεων σε αρκετές κορυφαίες αγορές, είδαμε διψήφια ποσοστιαία αύξηση σε εννέα επιπλέον αγορές, ενώ συνέχισε να εξελίσσεται η επιχείρηση στην Κίνα, καθώς επιδιώκουμε να επωφεληθούμε από τις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και να επιτύχουμε το μακροπρόθεσμο δυναμικό σχέδιο ανάπτυξης».

«Πάνω απ ‘όλα, είμαστε στην ευχάριστη θέση να βλέπουμε τη συνεχή και αυξανόμενη έννοια του άμεσου μοντέλου πώλησης στη σημερινή αγορά όπου οι άνθρωποι τοποθετούν την πραγματική αξία στις προσωπικές συστάσεις, και η τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα στους  διανομείς μας  να συνδέονται με τους πελάτες, σε οποιοδήποτε μέρος και ανά πάσα στιγμή».

Καθώς η Amway κοιτάζει μπροστά προς το 2017, βλέπει μεγάλες ευκαιρίες που οφείλονται σε διάφορους παράγοντες, μεταξύ των οποίων:

  • Οι άνθρωποι είναι θετικοί προς την επιχειρηματικότητα και μπορούν να οραματίζονται τους εαυτούς τους ως ιδιοκτήτες επιχειρήσεων. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα επιχειρηματικότητας της Amway (AGER) το 2016, 77% των ανθρώπων είναι θετικοί προς την ιδέα της επιχειρηματικότητας και το 43% θα μπορούσε να φανταστεί να ανοίγουν δική τους επιχείρηση.
  • Οι Millennials προσελκύονται στην επιχείρηση της Amway. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, για παράδειγμα, η πλειοψηφία των ανθρώπων που ξεκίνησε επιχείρηση με την Amway πέρυσι ήταν Millennials. Η έρευνα AGER 2016 έδειξε ότι πολλοί Millennials – 52% – θα μπορούσαν να οραματίζονται τον εαυτό τους με μια τέτοια επιχείρηση.
  • Οι νέες κατηγορίες προϊόντων της Amway υπερβαίνουν τις προσδοκίες. Η μάρκα XS™ Energy Drink, σνακ και προϊόντα αθλητικής διατροφής αναπτύσσεται ραγδαία μετά την εξαγορά της από την Amway το 2015, επιτυγχάνοντας 40% αύξηση των πωλήσεων το περασμένο έτος. Η μάρκα είναι πλέον διαθέσιμη σε σχεδόν 50 χώρες και τα προϊόντα αθλητικής διατροφής υπερέβησαν τους στόχους πωλήσεων το 2016.
  • Η εμπειρία της Amway στο κλάδο της διατροφής, σε συνδυασμό με τη δύναμη των διανομέων της, συνεχίζει να καταβάλλει μερίσματα για τους καταναλωτές. Για παράδειγμα, το πρόγραμμα διαχείρισης βάρους BodyKey Amway της Nutrilite™ έχει μεγάλη επιτυχία στη νοτιοανατολική Ασία, καθώς τα προϊόντα υψηλής ποιότητας συνδυάζονται με ένα πρόγραμμα με βάση την κοινότητα που επικεντρώνεται στην απώλεια βάρους και την υγιεινή διατροφή. Περισσότεροι από 70.000 άνθρωποι συμμετέχουν σε αυτά τα προγράμματα στη νοτιοανατολική Ασία και η συμμετοχή συνεχίζει να αυξάνεται.
  • Ο συνδυασμός των κατηγοριών των προϊόντων μας, όπως η διατροφή και η ομορφιά, συνεχίζει δυναμικά. Πρόσφατα λανσαρίστηκε το Truvivity Nutrilite™, ένα συμπλήρωμα που επικεντρώνεται στην ενυδάτωση του δέρματος, το οποίο ξεπερνά τις εκτιμήσεις των πωλήσεων και οι διανομείς έχουν βρει επιτυχία στον συνδυασμό του προϊόντος με premium γραμμές φροντίδας του δέρματος, όπως η Hydra-V ™.
  • Το μοντέλο άμεσης πώλησης είναι ελκυστικό. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα δεδομένα κατά τη διάρκεια των τελευταίων τεσσάρων ετών, η απευθείας πώληση έχει αυξηθεί κατά 20% σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα ίδια στοιχεία έρχονται από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Ένωσης Απευθείας Πωλήσεων, η οποία σημείωσε 183.700 εκ. $ USD ετήσιες πωλήσεις για τον κλάδο (2015).

Η Amway αναφέρει πωλήσεις ύψους 8,8 δις USD κατά το 2016

«Πιστεύουμε ότι σε έναν κόσμο όπου οι άνθρωποι έχουν περισσότερες επιλογές από ποτέ – ειδικά σχετικά με τον τρόπο που διαχειρίζονται τα χρήματά τους,  πού βρίσκουν τα προϊόντα και ποιός τους παρέχει συμβουλές και ιδέες – ότι είμαστε σε καλή θέση για να βοηθήσουμε τα άτομα να καλύψουν τις ποικίλες ανάγκες τους μέσω της επιλογής ενός προϊόντος Amway ™ ή της επιχειρηματικής ευκαιρίας μέσω της Amway™», δήλωσε ο Doug DeVos, πρόεδρος της Amway και της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Απευθείας πωλήσεων. «Ύστερα σχεδόν από 60 χρόνια που ανοίξαμε για να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις, δίνοντας στον κόσμο την δυνατότητα να ανοίξει επιχειρήσεις, πολλά πράγματα έχουν αλλάξει – αλλά η αξία μιας επιχειρηματικής ευκαιρία που θα είναι ανοικτή σε όλους, δεν είναι ένα από αυτά».

Μερικά από τα οφέλη της ιδιοκτησίας της επιχείρησης Amway είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η ψηφιακή υποστήριξη που παρέχεται μέσω της εταιρείας. Οι διανομείς έχουν συμμετάσχει σε περισσότερα από τέσσερα εκ. δωρεάν online μαθήματα κατάρτισης το 2016, που επικεντρώνονται στην πώληση, σε γενικές επιχειρηματικές δεξιότητες και στα εμπορικά σήματα των προϊόντων και των κατηγοριών μας. Η εταιρεία παρουσίασε επίσης μια σειρά από ψηφιακά εργαλεία σε αγορές ανά τον κόσμο, που παρέχουν υποστήριξη για την διαχείριση και κατάρτιση των επιχειρήσεων, λεπτομέρειες και συστάσεις των  προϊόντων για να βοηθήσουν τους διανομείς στην πώληση τους, συμβουλές διαχείρισης των καθημερινών καθηκόντων τους και οικοδόμησης των επιχειρήσεών τους.

2016 Γεγονότα & Στοιχεία:

  • Πωλήσεις ανά κατηγορία προϊόντος:

Διατροφή 49%,  (+ 3% από το 2015)

Ομορφιά και προσωπική φροντίδα  25% (όπως το 2015)

Διαρκή αγαθά  15%  (-1% από το 2015)

Φροντίδα στο σπίτι 7%  (όπως το 2015)

Άλλα  4%  (-2% από το 2015)

  • Σημαντικές παρουσιάσεις νέων προϊόντων της Amway για το 2016 περιλαμβάνουν την Truvivity Nutrilite ™ σειρά ενυδάτωσης του δέρματος, το Artistry Flora Chic™,το πρώτο premium άρωμα της Artistry ™, και η συνεχιζόμενη επέκταση της Artistry Supreme LX™, πολυτελής αντιγηραντική κρέμα προσώπου και ματιών.
  • Τα κορυφαία 10 έθνη για την Amway το 2016 ήταν η Κίνα, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Νότια Κορέα, η Ιαπωνία, η Ταϊλάνδη, το Ταϊβάν, η Ινδία, η Μαλαισία, η Ρωσία και το Χονγκ Κονγκ.
  • Εννέα από τις αγορές της Amway παρουσίασαν διψήφια ποσοστιαία αύξηση, συγκριτικά με τα στοιχεία του 2015.

Για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις τελευταίες πληροφορίες και δεδομένα για την Amway, επισκεφθείτε το  globalnews.amway.com/media-guide.

Σχετικά με την Amway

Η Amway είναι μια εταιρεία Απευθείας Πωλήσεων με παγκόσμιες πωλήσεις ύψους 9.5 δισεκατομμυρίων δολαρίων Αμερικής το 2015 και έχει έδρα την Ada στο Μίσιγκαν των Ηνωμένων Πολιτειών. Οι κορυφαίες επωνυμίες προϊόντων της Amway είναι η NUTRILITE™ που περιλαμβάνει βιταμίνες, μέταλλα και συμπληρώματα διατροφής, η ARTISTRY™ με προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας και καλλυντικά και το σύστημα επεξεργασίας νερού eSpring™, που διανέμονται αποκλειστικά μέσω Ιδιοκτητών Επιχείρησης Amway. Οι παγκόσμιες πωλήσεις της εταιρίας το 2015 κατέστησαν την Amway ως τη Νο.1 εταιρεία Απευθείας Πωλήσεων στον κόσμο, σύμφωνα με το Direct Selling News 2016 Global 100. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφτείτε το: www.amway.gr.

Σχολιάστε

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia