Greece GRC  

rss

  • rss
Δελτία Τύπου, Εταιρικό, Νέα - Amway Άλλο Amway Home Εταιρικό
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 2015 ΤΗΣ AMWAY: ΝΕΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Η Ευρωπαϊκή Ένωση καταγράφει το πιο ασθενές επιχειρηματικό πνεύμα, σύμφωνα με τον Δείκτη Επιχειρηματικού Πνεύματος της Amway [Amway Entrepreneurial Spirit Index (AESI)]. Ο AESI αποτελεί έναν καινούργιο δείκτη που υπολογίζει διεθνή συγκρίσιμα δεδομένα που αφορούν το επιχειρηματικό πνεύμα σε 44 χώρες.

2015.12.14 - 

Μόναχο, 18 Νοεμβρίου, 2015 – Οι χώρες της ΕΕ είναι λιγότερο πρόθυμες να ξεκινήσουν μια νέα επιχείρηση σε σύγκριση με τον διεθνή μέσο όρο. Με βαθμολογία 45 στον δείκτη, οι χώρες της ΕΕ παρουσιάζουν χαμηλότερη απόδοση σε σχέση με τον μέσο όρο των υπόλοιπων χωρών παγκοσμίως, με βαθμολογία που ανέρχεται σε 51 μονάδες.

Αυτά είναι, μεταξύ άλλων, τα συμπεράσματα του καινούργιου Δείκτη Επιχειρηματικού Πνεύματος της Amway, που εγκαινιάστηκε το 2015 στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Έρευνας Επιχειρηματικότητας της Amway [Amway Global Entrepreneurship Report (AGER)].  Η έρευνα AGER αποτελεί μια διεθνή μελέτη που δημοσιεύεται από την Amway σε συνεργασία με την Υπεύθυνη  του τομέα Στρατηγικής και Οργάνωσης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου του Μονάχου (Technische Universität München) στη Γερμανία. Η έρευνα πεδίου διεξήχθη από την Gesellschaft für Konsumforschung (GfK), με έδρα τη Νυρεμβέργη. Η φετινή έρευνα περιλαμβάνει 44 χώρες, με 49.775 ερωτηθέντες ηλικίας 14-99.

“Οι επιχειρηματίες διαμορφώνουν την ευρωπαϊκή οικονομία,” δηλώνει ο Michael Meissner, Αντιπρόεδρος Εταιρικών Σχέσεων της Amway Europe. “Μέσω της έρευνας AGER, εξετάζουμε τα κίνητρα και τη νοοτροπία των ανθρώπων με τελικό στόχο τη δημιουργία ενός πιο υποστηρικτικού κόσμου ώστε οι επιχειρηματίες να δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά, να σημειώνουν επιτυχία και να διατηρούν τις ατομικές επιχειρήσεις τους. Ο δείκτης AESI προσδίδει νέο βάθος στην ετήσια έρευνα που δημοσιεύουμε.”

 

Δείκτης Επιχειρηματικού Πνεύματος της Amway: Η Γενιά Y της ΕΕ υπόσχεται ελπίδα για το μέλλον

Ιδιαίτερα αξιοσημείωτο για το μέλλον της επιχειρηματικότητας στην Ευρώπη είναι το γεγονός ότι η Γενιά Y, που αντιστοιχεί σε ερωτηθέντες ηλικίας κάτω των 35 ετών, στην ΕΕ  δείχνουν μεγαλύτερη προθυμία (52) σε σχέση με τους ερωτηθέντες άνω των 50 ετών (37).

Κατά μέσο όρο, το 47 τοις εκατό των Ευρωπαίων ερωτηθέντων εξέφρασαν την επιθυμία να γίνουν επιχειρηματίες. Το 48 τοις εκατό των ερωτηθέντων στην ΕΕ δεν θα επέτρεπε στα κοινωνικά δίκτυά να τους αποθαρρύνουν από την ανάληψη επιχειρηματικού ρίσκου. Τέσσερις στους δέκα Ευρωπαίους ερωτηθέντες αισθάνονταν έτοιμοι να δραστηριοποιηθούν επιχειρηματικά. Οι νεότεροι ερωτηθέντες στην ΕΕ παρουσιάζουν ισχυρότερη επιθυμία (60 τοις εκατό) να είναι αυτοαπασχολούμενοι σε σύγκριση με κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα. Όσο αυξάνεται η ηλικία τόσο μειώνεται η επιθυμία για επιχειρηματικότητα. Ωστόσο οι μεσήλικες ερωτηθέντες διαθέτουν τη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση όσον αφορά τους απαραίτητους πόρους και τις ικανότητες (47 τοις εκατό).

 

Η φιλική στάση απέναντι στην επιχειρηματικότητα είναι σε τέλμα, ο φόβος της αποτυχίας συνεχίζει να αποτελεί εμπόδιο

Τα θεωρούμενα εμπόδια απέναντι στην επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη βρέθηκαν επίσης στο επίκεντρο της φετινής έρευνας. Το συμπέρασμα: το επιχειρηματικό πλαίσιο στην Ευρωπαϊκή Ένωση επιδέχεται βελτίωση. Η φιλική στάση απέναντι στην επιχειρηματικότητα στην ΕΕ παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο (46 τοις εκατό) συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Ωστόσο, η φιλική στάση απέναντι στην επιχειρηματικότητα διαφέρει σημαντικά μεταξύ των χωρών. Σε χώρες που χαρακτηρίζονται από την αποφυγή της αβεβαιότητας, οι ερωτηθέντες θεωρούν την κοινωνία λιγότερη φιλική απέναντι στην επιχειρηματικότητα. Επιπλέον, οι πολιτιστικές αξίες των χωρών διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο όσον αφορά τη θεώρηση της κοινωνίας ως φιλικής ή όχι απέναντι στην επιχειρηματικότητα από τους ερωτηθέντες.

Επίσης, απηχώντας τα συμπεράσματα του 2013, ο φόβος της αποτυχίας παραμένει σημαντικό εμπόδιο στην Ευρωπαϊκή Ένωση (69 τοις εκατό) και στον διεθνή μέσο όρο (70 τοις εκατό). Συγκεκριμένα, η οικονομική κρίση φαίνεται να έχει αντίκτυπο μέχρι και σήμερα. Οι ερωτηθέντες στην ΕΕ συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν τις οικονομικές πτυχές της επιχειρηματικότητας ως εμπόδιο στην ανάληψη επιχειρηματικού ρίσκου. Τα “οικονομικά βάρη” (41 τοις εκατό) και η “απειλή της οικονομικής κρίσης” (29 τοις εκατό) είναι οι παράγοντες που τροφοδοτούν τον φόβο κατά κύριο λόγο. Ιδιαίτερα η Γενιά Y φαίνεται να βρίσκεται υπό ψυχολογική πίεση σε σημαντικό βαθμό. Είναι περισσότερο φοβισμένοι (72 τοις εκατό) σε σχέση με τους ερωτηθέντες άνω των 50 ετών (66 τοις εκατό).

 

Η θετικότητα επικρατεί, ξανά

Επιβεβαιώνοντας τα αποτελέσματα του 2014, το 72 τοις εκατό των ερωτηθέντων στην ΕΕ διαθέτουν θετική στάση απέναντι στην επιχειρηματικότητα, ενώ μόλις το οκτώ τοις εκατό ήταν ήδη αυτοαπασχολούμενοι. Με ποσοστό 79 τοις εκατό, οι ερωτηθέντες στην ΕΕ κάτω των 35 ετών ήταν οι πιο αισιόδοξοι.

Όταν ρωτήθηκαν για τους δύο πιο πειστικούς παράγοντες για την ίδρυση μιας επιχείρησης, οι ερωτηθέντες στην ΕΕ εμφανίστηκαν πεπεισμένοι σχετικά με την “ανεξαρτησία από εργοδότη, να είμαι το αφεντικό του εαυτού μου” (48 τοις εκατό) και την “αυτοεκπλήρωση, δυνατότητα πραγματοποίησης των δικών μου ιδεών” (43 τοις εκατό), επιβεβαιώνοντας τα ευρήματα του 2014. Μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων, οι ερωτηθέντες κάτω των 35 ετών κατέγραψαν την ισχυρότερη πίστη στην “ανεξαρτησία” με ποσοστό 55 τοις εκατό. Είναι αξιοσημείωτο ότι οι ερωτηθέντες που προέρχονται από χώρες με υψηλότερο ΑΕΠ κατά κεφαλήν επίσης κατατάσσουν την αυτοεκπλήρωση ως ισχυρότερο λόγο για να δημιουργήσουν μια επιχείρηση. Επιπλέον, όλοι οι παράγοντες για τη δημιουργία μιας επιχείρησης αξιολογούνται ως λιγότερο ελκυστικοί σε χώρες που χαρακτηρίζονται από μια κουλτούρα αποφυγής της αβεβαιότητας.

Η συνεργάτης της Amway και Υπεύθυνη του τομέα Στρατηγικής και Οργάνωσης στο TUM (Technische Universität München), Δρ. Isabell M. Welpe, υπογραμμίζει, “Η θετική στάση απέναντι στην επιχειρηματικότητα παραμένει σε υψηλά επίπεδα παγκοσμίως, ιδιαίτερα στις νεότερες γενιές. Εντούτοις, μόλις το οκτώ τοις εκατό των ερωτηθέντων στην ΕΕ είναι αυτοαπασχολούμενοι. Αυτή η έρευνα ρίχνει νέο φως στον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να γεφυρώσουμε το χάσμα όσον αφορά το ανεκμετάλλευτο επιχειρηματικό δυναμικό.”

 

Σχετικά με την Παγκόσμια  Έρευνα Επιχειρηματικότητας της Amway (AGER)

Η Amway διενήργησε την έρευνα AGER 2015 σε συνεργασία με την Υπεύθυνη του τομέα Στρατηγικής και Οργάνωσης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου του Μονάχου (Technische Universität München) στη Γερμανία. Η έρευνα πεδίου διεξήχθη από την Gesellschaft für Konsumforschung (Gfk) με έδρα τη Νυρεμβέργη, και έγινε στο διάστημα μεταξύ Μαΐου και Αυγούστου 2015. Η φετινή έρευνα περιλαμβάνει 44 χώρες, με 49.775 ερωτηθέντες ηλικίας 14-99.
Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας AGER είναι διαθέσιμα στην επιστημονική κοινότητα, συμπεριλαμβανομένων των 44 ακαδημαϊκών συμβούλων της AGER  ανά τον κόσμο, ευρωπαϊκών και εθνικών δεξαμενών σκέψης, ΜΚΟ, πανεπιστημιακών και δημοσίων ιδρυμάτων, καθώς και συμβούλων χάραξης πολιτικής.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επισκεφθείτε: https://www.amwayentrepreneurshipreport.tum.de/index.php?id=5&L=1

 

Σχετικά με την Amway™ Europe

Η Amway είναι μία από τις κορυφαίες οικογενειακές εταιρείες καταναλωτικών αγαθών παγκοσμίως, που εμπορεύεται πάνω από 400 υψηλής ποιότητας προϊόντα στις κατηγορίες ομορφιάς, ευεξίας και οικιακής φροντίδας, τα οποία πωλούνται αποκλειστικά μέσω ανεξάρτητων Ιδιοκτητών Επιχείρησης Amway στον τελικό καταναλωτή. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1959 στην Ada στις Ηνωμένες Πολιτείες και δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 χώρες και περιοχές με έσοδα 10,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων Αμερικής το 2014.
Για εταιρικά νέα, μπορείτε να επισκεφτείτε το:  www.amway.gr

 

Επικοινωνία:

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη RUN COMMUNICATIONS και την  Άντα Τοπαλίδου στο 215 560 52 29 ή στο 6944882056, topalidou@run.gr.

 

 

 

Σχολιάστε

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia