Greece GRC  

rss

  • rss
AGER

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ Ερευνα ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ AMWAY ΓΙΑ ΤΟ 2016:

Η έβδομη ετήσια παγκόσμια έρευνα επιχειρηματικότητας της Amway, η οποία διεξάγεται σε συνεργασία με το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Μονάχου και καταγράφει το «δημόσιο παλμό» σχετικά με την επιχειρηματικότητα σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, έδωσε στη δημοσιότητα τα φετινά στοιχεία της.

Το μέλλον του εργασιακού μας περιβάλλοντος, βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα των φορέων χάραξης πολιτικής και λήψης αποφάσεων στον τομέα των επιχειρήσεων, της κοινωνίας και της επιστήμης σε όλη την Ευρώπη. Η έκθεση πραγματεύεται ένα σημαντικό ερώτημα, σε αυτό το σημείο: Τι ρόλο θα έχει η αυτοαπασχόληση στο μέλλον;

«Η επιχειρηματικότητα κατέχει ένα πολύ καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της Ευρωπαϊκής οικονομίας του μέλλοντος», δηλώνει ο Michael Meissner, Αντιπρόεδρος Εταιρικών Σχέσεων της Amway Europe. «Με την έρευνα AGER, εξετάζουμε τα κίνητρα και τις φιλοδοξίες για το εργασιακό περιβάλλον, ώστε να διαμορφώσουμε ένα πιο υποστηρικτικό οικοσύστημα για εκείνους που θέλουν να δουλεύουν ανεξάρτητα, ξεκινώντας τις δικές τους επιχειρήσεις. Για αυτό και η συνεχής έρευνα είναι τόσο σημαντική».

Στο πλαίσιο αυτό, οι Ευρωπαίοι πολίτες δείχνουν να έχουν μάλλον μία σαφή άποψη, καθώς το 35% των ερωτηθέντων της έρευνας AGER, «βλέπουν» την αυτοαπασχόληση πιο πιθανή σε 5 χρόνια.

Επιπλέον, η έρευνα έχει ως σκοπό να αναδείξει πόσο έτοιμοι νιώθουν οι Ευρωπαίοι πολίτες μπροστά σε ένα επιχειρηματικό μέλλον. Για να απαντηθεί αυτή την ερώτηση, η AGER εντόπισε μία βασική δεξιότητα των ανθρώπων που αποφασίζουν να γίνουν επιχειρηματίες: την αναζήτηση και απόκτηση πελατών για την υπηρεσία ή το προϊόν τους. Το 51% των Ευρωπαίων ερωτηθέντων ένιωσε άνετα με αυτό τον στόχο, ενώ μόνο το 40% δήλωσε το αντίθετο.

Η έρευνα επίσης, για άλλη μία φορά παρουσιάζει το Amway Entrepreneurial Spirit Index (AESI). Το AESI, το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε το 2015, μετράει 3 ιδιότητες, οι οποίες επηρεάζουν την πρόθεση του ατόμου να ξεκινήσει μια επιχείρηση: επιθυμία, σκοπιμότητα και σταθερότητα ενάντια στην κοινωνική πίεση. Ο δείκτης προκύπτει από το μέσο όρο των απαντήσεων για τις 3 ιδιότητες, οι οποίες εξετάζονται με την ίδια βαρύτητα και είναι χωρίς ποσοστό.

Σύμφωνα με τις σχετικές τιμές του AESI, κατά μέσο όρο, το 47% των Ευρωπαίων εξέφρασαν την επιθυμία να γίνουν επιχειρηματίες, ενώ το 40% ένιωσε έτοιμο για αυτή την πρόκληση. Το θετικότερο σημάδι για το μέλλον της Ευρωπαϊκής επιχειρηματικότητας έρχεται από τους Ευρωπαίους Millennials, δηλ. ηλικίας μεταξύ 15 και 35 χρόνων, με ποσοστό 61%, υψηλότερο από τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες.

Επιβεβαιώνοντας τα αποτελέσματα των προηγούμενων ερευνών, το 74% των ερωτηθέντων στην Ε.Ε., ήταν θετικοί ως προς την επιχειρηματικότητα. Οι άνδρες δείχνουν μία ελαφρώς πιο θετική στάση (76%) έναντι των γυναικών ( 73%). Το κοινό κάτω των 35, σημειώνει και σε αυτή την κατηγορία το υψηλότερο ποσοστό (81%).

Στην ερώτηση σχετικά με τους καθοριστικούς παράγοντες για να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση, οι Ευρωπαίοι δήλωσαν, όπως και στις προηγούμενες έρευνες, την «ανεξαρτησία για τον εργαζόμενο, να είμαι το αφεντικό του εαυτού μου» (49%) και «αυτοπραγμάτωση , δυνατότητα να πραγματοποιήσουμε τις δικές μας ιδέες» (44%). Οι «προοπτικές για δεύτερο εισόδημα» παραμένει ο 3ος παράγοντας  (37%).Μεταξύ των ηλικιακών ομάδων, οι ερωτηθέντες κάτω των 35 ετών, θεωρούν τον παράγοντα «ανεξαρτησία» τον πιο σημαντικό με 55%. Οι λόγοι για να ξεκινήσει κανείς μια επιχείρηση παραμείνουν ίδιοι, όπως και στις προηγούμενες έρευνες.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έρευνα, μπορείτε να επισκεφτείτε: http://globalnews.amway.com/amway-global-entrepreneurship-report

 

 

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia